Solat!

Jag skulle gå ut och läsa gamla tidningar som pappa prenumrerat till mej, men när jag kommer ut och får mattan utbrett på gräset så lyser solen rakt ner på min matta. Så jag fick bra solat ryggen när jag läste tidningen på samma. Men när jag skulle vända mej på rygg och ta sol på magen så gick solen i moln och den ville inte riktigt lysa lika rakt och klart mera.
Så jag satte mej i stolen och drog på mej min tröja för det blev svalt i bara bikini. Och så blåser det alltid hos oss så det var inte riktigt varm när solen gick i moln. Jag satt nu i stolen en bra stund och sola ändå. läste någon novell i tidningen. Tycker verkligen massor om att läsa noveller i denna tidning. De är så bra och så är de så känslorika. Så man kan leva sig in i de. :)
Jag ringde älsklingen som är ute vid villan. Han har varit och fiska med sin bror igen. han gillar nog att fiska och det är ju roligt då solen lyser. Så sitter man i båten bäst de andra fiskar så kan man själv sitta och sola ute på öppna vattnet. man får bra med sol där. Det märkte jag senaste sommar som vi var ute till villan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0