Paus!

Det kommer att bli paus i min blogg nu en tid framåt. Kommer inte att ha möjlighet att blogga under de nästa veckorna, men jag kan inte säga hur länge jag har paus som jag inte bloggar alls. jag kommer inte att vara hemma så jag kommer inte att blogga på en tid.
Det kan hända att jag bloggar i början av nästa månad igen. Ingen vet ännu, men jag skall försöka blogga om jag bara får möjlighet till det. Men jag tänkte nu meddela det att jag inte kommer att blogga på några veckor. Det vet jag i alla fall.
Skall upp till älsklingen till Vasa nu när vi skall på konfirmation. Och så skall vi hämta en del av hans saker till mej när han kommer att bo hos mej då han är i armén. För det blir kortare väg till mej än att han åker hem. Men kanske jag kan skriva nått inlägg ännu ikväll. Annars hoppas jag nu att alla har en mycket bra sommar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0