Midsommarn!

Det var ett otroligt fint väder på midsommaren i österbotten i alla fall. Solen sken hela dagen och man kunde bara ligga ute i solen och ta en öl på samma. Jag låg i gungan så jag inte skulle fånga fästingar på mej. Ingen lyckades som tur få fästingar på sig, men vi hittade nog flera stycken på filtens som vissa satt på.
På kvälls sidan tog man lite alkohol haltiga drycker men inte så att man var helt borta heller. Vi hann nog spela några omgångar banminton innan myggorna kom och förstörde allting. Fotboll och wolleyboll spelade vi på torsdags kvällen, det var roligt för man låg på gräset typ hela tiden. :)
Senare på kvällen gick vi i bastun och grillade så vi hade fullt upp hela tiden. Efter att vi hade ätit och badat bastu så såg vi på tv, det kom en hel del filmer där. :) Alla andra förutom jag och älsklingen hade tagit dopp endera före bastun eller medan de var i bastun, men jag och älsklingen tog inga dopp för vi har fortfarande flunssa och hosta. Min hosta håller nog på att bli bättre redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0