Medeltal!

Nu har jag räknat ihop medeltalet av vecka 23! Jag har ju inte varit så ivrig att blogga när jag inte har haft någon dator, men nu skall jag skriva upp vad medeltalet var veckan då jag inte bloggade så mycket.
Jag har ju inte haft tillgång till internet eller dator dessa dagar vi har varit hos älsklingen, men nu när jag är med älsklingen hos hans bror så kan jag blogga. Jag har ju med min dator och han har internet så jag sitter i hans kök och bloggar. :)
Mitt medeltal på besökare vecka 23 är: 2.71. Den är helt okej, fast den är ganska låg fortfarande, men man kan inte begära så mycket eftersom man inte har alltid tillgång till dator och internet. Och så vill man ju ta det lugnt på sommaren. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu när jag tittat in på din söta blogg så kan du väl göra mig en tjänst? Gå in på min blogg och kommentera senaste inlägget!



Min blogg är intressant och jag skriver om intressanta saker.. typ massa krönikor i bloggen :)

Jag tycker det är kul att läsa och tänkte att det kanske är intressant för dig med?



Följ Gärna bloggen via bloglovin! :D

2010-06-19 @ 10:48:46
URL: http://justmyface.blogg.se/
Postat av: moa

allt bra med dig?:)

2010-06-19 @ 10:53:22
URL: http://moasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0