Jippii!

Nu går det att sätta upp bilder. Jag gjorde det på mini lapptoppen, men jag visste inte att det tar sin goda stund innan jag får upp dem här. Men jag kan ju sitta och vänta att den laddar, men det bästa här är det att det laddade upp bilder i alla fall. Nu kommer jag att få in bilder här. Så jag vet att jag kan hålla på att fotografera under sommaren. :)
Hoppas bilderna och internet fortsätter lika så jag kan sätta in bilder här. Kommer säkert blogga idag för jag väntar bara på att älsklingen kommer till mej ikväll. Han startar om en timme att köra till oss och då kan man helt bra räkna med 6h innan han är här. Så han kommer till oss ikväll. :)
Jag kommer att sätta in bilder här nu lite i mellanåt, men jag vet inte hur tätt det kommer in bilder. Vet i alla fall nu att det går med min i lapptoppen. Oj vad jag är glad. :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas. ♥

Svar: Hihih :D å bara för att bråka mera me dig så får du veta de sen när vi träffas :D måste säga de face to face :)

2010-06-02 @ 13:55:17
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0