Helgen!

Har inte bloggat nå nu under helgen. Har inte haft krafter eller lust. Älsklingen kom till mej på onsdagen och då har vi bara viljat tillbringa tid tillsammans, men vi har nog gjort ett och annat tillsammans. Vi har till och med hunnit vara sjuka.
Älsklingen kom till mej på onsdagsskvällen. Då hann vi inte göra så mycket för klockan var ju redan halv nio när han var framme. På torsdagen var vi hemma och tog det lugnt för jag hade fått snuva så jag orkade inte göra nånting. På torsdagskvällen gjorde vi inget extra. På fredagen var vi och hälsa på brorsans flickvän och deras nya hund som jag såg första gången.
Igår var vi en sväng hos min pappa. Han var lika elak och envis som vanligt. Han har ju alltid varit sådan mot mej, men jag orkar inte bry mej. Alla är vi ju olika och vissa är speciella. Jag tar inte pappa på allvar så det är inte så farligt. :P
Vi har hunnit ha stägring med älsklingen också. Vi har bara legat i sängen och tagit det lugnt. Sett på film och så vidare. Nu har vi snuva och hosta kvar men ingen stägring mera. Det gick om fort så det var inget farligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0