Hejssan Hoppsan!

Varm sommar dag det är, kan inte säga nått annat. Kan bara njuta av den fina sommar dagen vi blivit erbjudna på i österbotten. :) Solen skiner och det har varit typ 25 grader varmt i solen hela dagen. Och så har jag och älsklingen firat vår 1½ års dag idag!
Det blev inget firand igår så vi tog det i dag på samma som vi var och besiktade älsklingens bil. Det gick igenom felfritt fast älsklingen satt och stressade att det kommer bli en massa att göra på bilen. Han som kollade bilen sa att bilen var i ett topp skick. Kan man tro det då de säger det, men när vi har läst pappren nu så är det nog sant.
Efter att vi hade besiktat bilen tog vi en sväng på Wasalandia, en nöjespark i Vasa. Det var skoj med älsklingen då vi körde på bilbanan och åkte ner för stockforsen. :) Vi var inne i spökhuset och jag som tänkte att jag inte skulle bli rädd för det idag blev så rädd att jag inte ville gå in där igen. Men sånt händer då det är nytt. Har aldrig tidigare gått igenom ett spökhus utan alltid varit på sådana nöjesparker där man åker det med typ tågvagn. :)
Sedan tog vi in till stan för att handla skor m.m. till älsklingen. :) Han skall ha allt skaffat innan han åker in till militären. Och det mesta fick vi skaffat idag. I butiken kände jag mej helt svag så jag gick igenom kassan och satte mej på en bänk. Så inget skulle hända. Vi köpte limonad på butiken så jag fick nånting att dricka så jag inte skulle svimma. :)
Till slut tog vi en sväng in till ABC och köpte mat på Hesburger. :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas. ♥

Svar: No e ja också lite brun :D men sku kunna vara mera ;)

2010-06-30 @ 10:49:49
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0