Hej igen!

Nu har jag igen fått möjligheten att sitta och blogga en stund. Älsklingen frågade om vi skulle åka till hans bror för han skulle se nånting på internet så sa han till mej att jag nog får blogga på tiden som han kollar sitt. Och då tyckte jag att jag skulle ta vara av stunden då jag kan blogga. Jag har ju inte haft möjlighet att blogga nå mycket ändå under sommaren.
Nu skall jag berätta kort om vad vi har gjort. Vi har varit hemma hos älsklingen för älsklingen har jobbat dagarna så på kvällarna har han varit helt slut då han kommit från jobbet. Han har inte jobb nu mera så vi skall nog rikta vår väg mot södra Finland här någon dag. Vi skall besikta älsklingens bil innan vi åker till mej, men älsklingen ville att vi skulle besöka Vasa landia innan vi åker nånstans. Vasa landia är en nöjespark för barn och vuxna. :)
Midsommaren firade vi ute vid stugan. Där var jag, älsklingen, hans två bröder, ena brorsans brud och en kompis till. Så vi var 6 personer ute vid stugan. Jag och älsklingen åkte dit med en vattenskoter. Det var först roligt till en början, men sedan när vi tappade gasen och vattenskotern gick slött så var det tråkigt. Man skall nog beakta det att vi hade klädväskor och matkassar med som gjorde att det var en hel del vikt i vattenskotern. När vi sedan kom till stugan så lastade vi ut sakerna från vattenskotern och älsklingen prövade den då den var tom och då gick den hur bra som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0