Datan fixad!

Jag är så glad at jag fått datan fixad redan. Älsklingens bror installerade windows xp på min dator. Och nu fungerar den 10 gånger bättre än vad den gjorde tidigare. Har bara kunnat drömma om en snabb dator som inte har en massa problem. Min windows vista hade hela tiden några problem och så ville inte datorn fungera. Men nu fungerar den som en dröm.
Kan bara tacka älsklingens bror så massor att han fick min dator att fungera så bra igen. Nu är den som ny igen. Kanske jag inte behöver kasta ut den genom fönstret nå mer. Allt kan fixas bara man har tålamod och bekanta som kan göra det eftersom jag inte själv kan nånting med datorer. :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas. ♥

Jee, kiwa, nu får man höra mera av dig igen :)

Ja txta ti dig en dag, men fick int svar :/

2010-06-19 @ 12:07:05
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0