Blommor!

Mamma och min bror såg när de gjorde fina korgar av hönsnät på strömsö. Så mamma fick idé att hon också ville göra sådana korgar. Vi målade korgarna med vit spraymålning och så hängde vi upp som på terassen till lekstugan. Dom blev faktiskt helt fina. Vi planterade två olika blommor i dessa korger.
Jag ränsade mammas blombänk. Den hade växt fast igen, men jag ville att det skulle synnas och det är ju precis brevid trappan så jag tycker det inte ser på bra ut om den är helt fast växt. Mamma hon trodde jag skoijade då jag sa att jag skulle ränsa hennes blombänk.
Nu vet jag inte vad jag skall göra. Måste nog byta lakan i sängen för älsklingen kommer till mej imorgon kväll. Han har tandhygienist på dagen klockan två och efter det kommer han att åka till mej med bil. Han kommer att vara framme hos oss på kvällen, men det gör ju inget. Så är vi hos oss en vecka eller mer och efter det åker vi hem till honom. Jag skall ta en hel del bilder under sommaren, men jag vet inte alls när jag får in bilderna här. Men jag skall försöka mitt bästa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0