Hej alla!

Nu har man då vaknat till en ny sommardag igen, men jag har nog varit vaken här en god stund i alla fall. Jag har försökt ladda upp bilder här på bloggen, men som de ser ut så utan resultat igen. Jag förstår inte varför vårt internet skall hålla på och bråka med mej. Jag som så försöker få upp bilder så vill inte internet spela kompis med mej.
Kanske jag bara konstaterar att vårt internet inte går att lägga upp bilder med. Måste komma på en lösning så jag kan ladda upp bilder här. Jag skall föra upp datorn till älsklingens bror att han fixar den. Kanske jag har möjlighet att sätta in bilder här bara jag har överfört de på älsklingens dator och så kopplar fast hans dator hos hans bror. För älsklingens bror har ett internet som hoppeligen orkar och vill ladda upp bilder på min blogg.
Kommer nog att blogga under dagen igen, men jag tycker min blogg blir tråkig när där bara finns en massa text och inga bilder. Men jag hoppas jag får det fixat under sommaren. Kommer att försöka mitt bästa att få in bilder där, men jag lovar som ingenting. Skall försöka med mini lapptoppen. Annars blir jag snart galen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0