1år!

Nu är vi redan inne i juni. Tiden går nog fort, tycks som vi nyligen först var inne i maj och det var några dagar skola kvar. Nu har avslutningen varit och man firar sommarlov för fullt. Det är som det är fint väder och varmt. Mamma och vi skall bygga hundhäck till vår lilla Nalle så han har ett eget tryggt ställe ifall det kommer andra hundar här på vår gård.
Nu när det är början av juni så betyder det att jag har haft min blogg i ett år. Jag har nog inte bloggat värst mycket, men jag hinner ju bli aktivare inom det ännu. Jag skulle försöka sätta in bilder här i sommar. Skall se om jag kan göra det hos någon bekant. Att det nu inte bara är text här. I sommar om jag får in bilder här så kommer det att komma massor med bilder. Kanske vårt internet är lite snabbare på älsklingens dator eller så kanske jag får blogga hos någon kompis.
Men nu skall jag se på tv, kommer att blogga senare igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0