Tung dag!

20.7.2010!
Idag var det en tung dag på praktiken.
Jag var på plats lite efter klockan åtta och hemma var jag lite efter sex på kvällen. Så det är nog riktigt häftiga dagar, men man överlever dem nog. :) Vi har nog skrattat med M och K idag igen. Allt hittar man nog på också. :)
Idag svarade jag  första gången i kundtelefonen, men det är så fullt i denna salong att om jag ännu går dit och blandar bort dem med boken så får nog ingen någonting bra. Eftersom man måste veta exakt hur länge en behandling tar tid av var och en. Men det har inte jag ännu lärt mej så jag står över det där med telefonen på denna plats. :)
Idag var det typ kunder på kunder så jag fick lite följa med vem som behövde hjälp och vem inte. Det var alla K, M och J som pendlade runt mej mellan dem. Om inte en skulle ha färgen bort tvättat så var det det sista i permanenten så jag har nog fått göra varje dag ett eller annat. :)
Jag gillar verkligen detta ställe. Här får jag göra och här får jag lära mej ett och annat. Jag behöver inte bara städa. Och det tycker jag låter mycket bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0