Torsdag och fredag!

Dagarna går fort på praktiken, men kvällarna går långtråkigt hemma utan nånting att göra. Jag har bara suttit hemma på kvällarna utan att göra det jag borde. Jag borde byka kläder nu när det är fint väder m.m. Det är varmt från morgon till kväll så man har inte krafter att göra nånting.
På torsdagen var det fullt upp i salongen och jag var så slut när jag kom hem så jag orkade inget. Jag har tvättat bort färg och gjort det sista till permanenter igen. Så har jag följt med i salongen när de andra klipper och så ser jag en massa knep och knåp på samma. Dessutom förklarar J alltid till emj då hon klipper så det kommer i teori form också. :) Vi var även på födelsedagskaffe till min storebror, för han fyllde år på måndagen, men då hade han feber och angina så han orkade inte med gäster på måndagen.
På fredagen, alltså idag har det igen varit fullt upp med jobb i salongen. Det har varit kunder på kunder idag. Bäst man fått klart en kund så kommer nästa. Idag fönade jag och plattade jag en flickas hår. Jag har tvättat bort färg av de flesta färgkunderna idag. :)
Ni skall inte bry er om jag blandar på dagar för jag är själv helt bort blandad med dagarna, så jag hoppas ni förlåter mej. Och så saknar jag ju naturligtvis min pojkvän som har varit en vecka i armén. Men jag skall försöka blogga och hålla bloggen uppdaterad så ni vet att jag är i liv och att det går bra. :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Nej, ja e bara glad om han e dit så länge som han vill iställe för att bli civare! :)

Men han kommer hem på loma snart :) Han ska fösöka vara halvt år å de får han vara om han vill :) ja mena int de på någo negativt sätt :P

2010-07-16 @ 20:03:10
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0