Svettigt!

Luften står stilla och man svettas. Men jag tänker inte slappa idag, för jag skall köra in en del av veden idag. Annars kommer den att stå på gården gud vet hur länge. Så jag har kört in omkring 10 skottkärror med ved. Och jag kan bara säga att det är varmt. :)
Svetten rinner bäst man håller på där ute. Jag skall köra in så mycket ved jag bara orkar så mamma inte behöver anstränga sin arm. Min bror går och säger hela tiden att det är för varmt att göra nånting så jag måste jobba så det inte blir och stå på gården.
Nu när man har ledigt igen så kan man hålla på här hemma. Eller så tycker i alla fall jag. Man kan ju inte vänta att veden går in för sig själv heller. Så jag har nu jobbat och tänker göra det en stund till ännu. Så man vet att man har gjort nånting.
Skall nog sätta in några bilder ännu idag, men jag säger inga tider. För jag skall vara ute nu när det är så fint väder, men det skulle nog få blåsa lite. Det känns så tungt när luften står stilla.

Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ Malta, mode & chihuahua

aha okej =) det är mycket varmare här nere, haha. ja jag har två hundar, en här på malta. du då?

2010-07-26 @ 13:51:44
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0