Stranden!

Igår efter att vi hade varit hos min store bror och bärt stenarna så åkte vi hem för att koka mat. Jag hade lovat mamma att vi skulle göra mat om vi bara hinner. Och så hann vi hem så jag hann koka mat. Mamma var riktigt glad över att maten kokades färdigt innan hon kom från jobbet redan andra dagen i rad. Första dagen kokade jag nya potatisar och andra dagen kokade älsklingen makaroner och värmde köttbullar. :)
Senare efter att vi hade ätit så åkte vi till stranden igen. Jag var in till butiken innan vi åkte till stranden för att jag skulle köpa några tidningar så pojkarna fick simma utan att jag var uttråkad. :) Jag köpte en miss mix och en frida tidning. Jag har inte läst tidningarna riktigt klara ännu, men jag hinner nog. :)
På kvällen låg jag och älsklingen och såg på serier på hans dator. Han har en massa filmer och serier på datorn så jag kommer inte att dö i tråkighet när skolan igen börjar och när jag skall vara hemma i två veckor som jag skall varqa sjukledig. :) Och så åker ju älsklingen in till militären nästa vecka och då skall jag sköta min praktik som jag kommer att missa på hösten p.g.a. operationen. :) Men jag får det fixat så det blir inga frånvaro. Så nöjd över det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0