Städat!

Jag har varit ute i vårt utehus med mamma och städa. Vi har städat upp och kastat i roskis allt de gamla som vi inte behöver. Det fanns nog en hel del som tillhör pappa som han lämnat här efter att han flyttat bort. Så vi hittade en hel del gammalt som väckte gamla minnen.
Vi samlade ihop flera plastsäckar med en massa baby kläder, som är mina och mina bröders. Det fanns så mycket med baby kläder att vi tänkte med mamma att vi sparar dessa och tvättar dom. Ifall där är något i riktigt dåligt skick så skall vi kasta bort det sen, men när alla baby kläder som pappa hade blivit med, men han värde satt inte dessa kläder. Är en aning besviken på pappa.
Hittade även mina gamla dockor och leksaker jag hade som liten. Dessa skall jag tvätta upp och laga så jag har de kvar till mina barn. De gamla leksakerna ser bara bättre ut än vad de nya nuför tiden. Så jag vill lite se vad jag sparar och så. :) Men jag viste att det finns en massa baby kläder fast mamma inte trodde mej. Jag hade litet minne av att det fanns av kläderna ute också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0