Städa!

Idag skall jag igen städa mitt klädskåp så jag får rum i skåpet till älsklingens kläder när han skall stanna hos oss den tiden som han är i militären. Och så har jag säkert en hel del kläder som är för små för mej, men som tur har mamma en jobb kompis som mer än gärna tar emot använda kläder så mamma kan skicka vidare mina kläder som är för små. :)
Älsklingen vill ha ett par hyllor i mitt skåp och det skall han få. För det är så skönt att veta att man i alla fall kommer ha sin älskling hos sig ett halv år om inte till och med längre. :) Han tänkte söka jobb här den tiden som jag ännu har skola. Och så åker jag ju hemifrån till skolan varje dag så jag kommer inte att bo på internat mer. :)
Nu skall jag och fixa mat sedan skall jag börja med mitt klädskåp så man får ordning i rummet. Om jag nu får mej så långt. Men det skall fixas så jag gör det själv. Vill inte ha någon annan i mina skåp och städa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0