Söndag!

Första lediga dagen på hela veckan. Fast jag nog var ledig på måndagen, men då hade jag fullt upp med att få älsklingen till armén. Så jag hade ingen större lust att blogga. När det annars också var stressig dag.
Idag nu på morgonen fick vi hem 10 meter med ved, så min lediga dag kommer att vara så att jag är ute och kör in ved med mamma och mina bröder. Det kommer nog ta tid innan vi her inkört det, men vi behöver inte ta panik eftersom veden kom hem i god tid. Mamma ringde om veden igår och så har vi hem det redan idag. :)
Det finns en positiv sak med att man har ved. Man har nånting att göra, men man behöver inte i alla fall frysa på vintern när man vet att det finns ved som man kan elda huset. Eftersom vi har med ved eldning hela huset, vi har nog värmebatterier också, men om vi bara skulle ha med ström så skulle nog strömräkningen se ut som de värsta. :)
Kommer att ta bilder idag och ladda upp dem ikväll. :) Har inte haft bilder här nu på en tid så nu vill jag ha bilder också. Men jag skall nog köra  in ved också. Så alltid imellan skall jag ta bilder och så vidare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0