Sommar!

Nu har det varit varmt i två dagar och båda dagarna har jag spenderat på stranden med älsklingen och min lille bror. Det har faktiskt varit svsvalkande att simma. Båda gångerna vi har varit till stranden har vi varit där i två timmar. Vattnet har till och med varit varmt. :)
Idag skall vi och bära nunna ugns stenar till min store bror. Han har skaffat sig en ny kamin där man kan elda med ved. Den är nästan likadan som vii har här hemma men lite större. Så vi skall hjälpa honom med stenarna när muraren kommer imorgon. Han frågade på fredagen om vi kan komma och hjälpa. :) Och så tänkte vi att det går nog bra. :)
Senare idag skall vi säkert åka till stan så vi kan gå till stranden igen. Min lille bror trivs så på stranden och vad skulle inte vara bättre på sommaren än att simma och ta sol. Gillar att ligga på stranden men och att simma. :) Jag hör av mej senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0