Shoppa!

Idag skall vi åka med mamma och shoppa till Kotka. Mamma sa att vi måste och handla mat så frågade jag om vi kan åka för att shoppa kläder också. :) Det gick mamma med om, så jag skall shoppa kläder idag. Behöver man inte oroa sig om att man inte skulle ha kläder. :)
Mamma kommer hem från jobbet 15.00. Så troligtvis åker vi direkt när mamma kommit hem, men det kan hända att mamma skall ha en kopp kaffe innan vi åker. Men idag skall vi i alla fall åka och shoppa. :)
Jag skall kanske sätta upp bilder på det jag köpt här. Så ni får veta vad jag shoppat. Annars berättar jag bara i ett inläågg. :) Om jag köper underkläder så sätter jag inte in här de. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0