Praktiken!

Nu hade man praktiken fixad. Tänka sig hur två veckor gick så fort. Jag tänkte det skulle känas som man varit där längre, men det gick otroligt fort denna tid. Nu får man då vänta på att man får åka på praktik i höst igen. Det skall nog bli lika bra som dessa två veckor. :)
Det kommer kännas konstigt nästa vecka, då man inte behöver åka på praktik. Jag som gillar stället och personerna på praktik platsen skulle kunna vara där dagligen, men nästa vecka skulle det inte fungera för de är alla på semester en vecka. Det är första gången på många år som de har hela salongen stängd en vecka.
Kommer att trivas där i höst också, det vet jag. Inga problem. Men nu när jag är ledig så kommer jag säkert att blogga mer också. Det skall jag nog säga för det stämmer. Ikväll är det bastu och en kall long drink så det får bli denna kväll. :) Shönt!! =)

Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ Malta, mode & chihuahua

jo allt bra här med :) händer ikväll då?

2010-07-24 @ 18:41:10
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0