Praktik igen!

Lördag och man har varit på praktik idag morse, från klockan 8-13. Det var en rolig dag på praktiken igen. Vi hade våra diskussioner och idéer med M. Hon kan då alltid ta det goda ur en dag då man inte tror det fiinns. Det var fullt upp i salongen att hjälpa M och K. :) Men jag tycker om att hjälpa dem.
Det kom in en herr idag och frågade om det finns tid att klippa nästa vecka så K svara att det är fullt, men jag föreslog att jag kan klippa honom nästa vecka. Och K tyckte det var otroligt bra att jag själv erbjöd mej att klippa honom. Har ju nog haft en egen herr klipp redan denna tid som jag har varit på praktik.
Annars har jag nog bara följt med i salongen när K och M klippte. När M hade en färgkund så fick jag tvätta bort färgen, tvätta med shampo och sedan sätta balsam. Det är riktigt roligt att samarbeta med K, M och J. Alla är så snälla och hjälper om man är osäker. Speciellt M så när hon slutar så kommer jag sakna hennes råd och hjälp. Men jag klarar mej nog med K och J också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0