Praktik!

Två dagar praktik kvar, men man har inte gjort nånting speciellt under dessa gångna dagar. Man har haft några egna kunder och så har man samarbetat med de andra på salongen. Så det har varit riktigt roligt att vara på praktik.
Har haft långa dagar, men jag överlever nog långa dagar också. Jag har börjat vanligt halv nie och så har jag kommit hem lite efter sex på kvällen. Jag har nog varit glad över att jag fått vara på praktik nu. Har nog lärt mej lite nytt. :)
Har inte hunnit lägga in nå inlägg, för jag har haft besök av mina kusiner från Sverige här från och med igår. Men de har inte varit på besök idag, så det har varit lugnt sen jag kom hem från praktiken. :) Orkar inte med en massa just nu. Mamma hade ringt Helsingfors sjukhus idag och önskat att jag blir opererad så fort som möjligt i augusti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0