Onsdag!

14.7.2010!

Dagen gick fint på praktiken när jag var med alla som jobbar där.
Jag hjälpte alla då de behövde det. Det var fullt upp med jobb i salongen idag, alla hade fulltbokat idag. Det är fulltbokat på salongen där jag är på praktik så ända fram till augusti. :) Så det ser nog bra ut att det hela tiden finns nånting att göra.
Istället för att inte göra nånting idag, så har jag fått tvätta bort färg av flera kunder. Och jag fick fixa M:s farmors hår. Denna farmor sa rakt att praktikanten skulle färga, men M fick klippa det. Så M var mycket glad över att jag också fick göra nånting. :)
Jag följde med när J klippte en dam med långt hår. Denna dam hade också lång utväxt så man skulle färga hennes hår också. Efter att håret var klippt och färgat så såg dAmen helt annorlunda ut. Håret blev så mycket luftigare och såg mycket friskare ut.
Det var andra dagen nu som jag var på praktik och det känns nog redan som om jag varit där i en månad. Det har varit så mycket att göra så man vet inte mer hur många dagar det har gått. Det är bara så roligt att vara på denna plats på praktik. Jag trivs där så otroligt bra. :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas. ♥

Svar: Nå jo de e ju sant :P Bara du nu sku koma ti byyn så sku allt vara bra ;) nånej, du kommer sen när du har tid, bara du hör av dig före :)

Vi kan ju tala mer om de här milin sen face to face :) Har massor att berätta åt dig :) Kram<3

2010-07-14 @ 17:48:27
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0