Mulet!

Idag är det riktigt ett äckligt väder, när man inte vet skall det regna eller vad det skall. Jag hoppas det skulle regna lite i alla fall. Så skulle kanske luften bli lite friskare och inte hela tiden så varmt och instängt. Man kan ju inte sova på natten då luften inte rör på sig. Det är som hela tiden så varmt.
Jag skall nog bara sitta inne och ta det lugnt idag, när man inte orkar vara där ute och så är det så vind stilla att det riktigt stickande varmt. Det skulle kunna blåsa lite så man kan ha svalt, men nej det gör det ju inte. Känns så kvalmit att det inte är klokt.
Skall hålla på att sticka en till baby mössa och säkert en sticka socka också. Har mycket med handarbeten som jag vill göra. Bara jag får färdigt sockan och mössan så tänkte jag börja virka ett dagstäcke till sängen. Så man lär sig en massa då man inte har annat att göra.
Sitter vid älsklingens dator idag, så jag tänkte se vad han har för bilder på datan ifall jag skulle hitta någon bild att sätta in här på bloggen. Kanske, kanske inte. Jag måste se och diskutera med älsklingen. :) Han är nog så snäll att jag får ladda upp här bilder här från hans dator. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0