Måndag!

Dagen har gått ganska långsamt framåt, man har som inte gjort nånting speciellt. Man har bara varit hemma från morgon till eftermiddag. Kanske man inte behöver göra så mycket när man bara är hemma och det är varmt.
Det jag har gjort idag är att jag har sett till att älsklingen någorlunda viste hur han skulle köra till Ekenes, men jag har varit och kört hem min store brors bil från stan. Han blev skickad från Lovisa hälsocentralen till Helsingfors. Han väntade sig att han skulle få bort opererat sina tonciller, men det kunde de inte göra. Han har också angina, så de kunde inte operera nånting. Han skall tillbaka till Helsingfors i slutet av juli.
Nu har jag själv ont i halsen, men mamma sa att vi skall följa med hur min hals blir ifall vi måste åka och visa upp den till läkaren. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk för jag vill sköta bort två veckor av min praktik, ifall jag skall på operation då vi ännu har praktik i höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0