Måndag!

Denna dag kommer att bli en mardröm. Det är så stickande hett att man inte klarar av att vara ute utan att man svettas. Det blåser inte nånstans och man tror man skall dö när luften bara står stilla. Kan inte detta nu ta slut? Det har fortsatt såhär nu i veckor, nu vill jag ha åska! Så luften skulle bli friskare. :)
Idag har jag själv sjuk hals så jag hoppas jag skall ta det lugnt idag. Vi har sovit med fönstren uppe i natt och det tycks vara falska väder på natten. Eftersom man inte vet att det är svalt på natten så man känner inte det heller. Och nu skulle inte jag få bli sjuk, för jag skall hoppeligen opereras nästa månad, men om jag är sjuk så kan de inte göra det.
Men jag skall ta bilder och sätta upp här, så jag har lite att göra i alla fall. Jag vet inte ännu vad vi skall göra idag så jag måste lite se vad jag kommer ta bilder på. :) Men det skall nog dyka upp bilder här ändå. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0