Lugn dag!

Har inte gjort så mycket idag. Har bara suttit och bloggat idag. Och så har jag tagit en massa bilder som jag borde ha tålamod med att sätta upp här på bloggen. Tyvärr är mitt internet otroligt segt fortfarande. Så det kan ta en stund innan jag har in alla bilder.
Nu skall jag fortsätta med bloggandet och försöka få upp en hel del av bilderna här. Annars sitter jag här ännu inatt eller imorgon. Skulle vilja ha nya bilder för imorgon. Men jag måste göra som det går bäst. Kanske jag sätter in så mycket med bilder idag som jag bara hinner. :)
Mamma jobbar kväll så det finns nog saker att göra här hemma också. Som att koka mat, elda bastun och sköta allt som har att göras med djuren. Katternas sandlåda här inne måst bytas, men det tar inte läng och jag kan sätta en bild och ladda när jag gör katt sandlådan. Älsklingen lovade att fixa maten så det behöver inte jag fundera över. :)

Kommentarer
Postat av: sannah

Ja precis :) Ska göra detsamma!

Nae, vi gjorde slut och flytta isär i maj, han flyttar till USA på onsdag och det förstörde allt :(

2010-07-31 @ 16:17:34
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0