Ledigt!

Här har man ledigt ännu denna kväll, sedan skall man börja med att sköta sin praktik. Kanske jag gör det onödigt, men jag skulle bli galen av att sitta hemma ensam. Älsklingen är ju inte hemma med mej nu mer när han åkte till militären. Man överlever nog allt om man bara vill. :)
Älsklingen har varit sin första dag på armé området och jag har fått ett sms av han. Han har inte haft möjlighet till någon ledig tid alls. Kanske han hör av sig när de får ledigt. Annars ringer han säkert innan han går och sov. Tystnaden börjar 22.00 (finsk tid).
Man skall nog tänka på denna militär tid som älsklingen har att det är bara positivt. Det blir ju en aning närmare gemensam framtid då militären är bortstökad innan jag slutat skolan. Så vi kan fundera på framtiden då det som måste skötas bort är också borta. :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Okej, men de e väl bara 2 veckor du e, så du kan säkert bra komma efter de!

Jaa'a hördu, de kommer bli tomt! Eller de e redan sådär lite! Kan ju tänka att han e lite längre tid på emsalö så kanske de underlättar lite ;) Ska väl försöka vara mycky me kaverin när han e dit, å sen när han e på loma så ska ja mysa me honom (:

Hur ska de bli för dig? Du har nu praktik en tid, men efter de? :)

2010-07-12 @ 19:19:56
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0