Klippt!

Nu har jag igen klippt min älsklings hår. :) Det är alltid lika roligt och lärande att klippa hans hår. Han vill ha det på olika sätt. Skall berätta hur jag klippte det tidigare och hur jag klipper det nuför tiden. :)
Tidigare klippte jag det lika långt utom nacken. Sidorna och på huvudet klippte jag det lika långt, men i nacken tog jag det alltid kortare. Det såg riktigt bra ut på älsklingen när man klippte det så.
Nu vill älsklingen ha det med 4mm på sidorna och nacken. På huvudet vill han ha det lite längre, som jag tycker ser bra ut på älsklingen. Han har nu fastnat i korta längden så jag är riktigt glad att jag får lite experimentera med hans frisyr. Som tur har jag en så underbar pojkvän. :)

Skulle nog vilja köpa nya saxar, men jag väntar med det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0