Helg!

Lördags morgonen började med att man åkte och handlade med mamma. Mamma sa att vi behöver mat till djuren, så vi satte oss i bilen och så åkte vi till Gammelby. Vi gick helt lugnt runt och funderade vad vi behövde och vad vi skulle äta idag.
När vi var påväg hem så talade vi med mamma om de som skall gifta sig i byn, här var vi bor. Det är en kille som är några år äldre än jag som skall gifta sig ikväll. De hade fullt upp vid ungdomshuset att fixa inför kvällen. Jag skall inte åka dit, men jag kanske grattar killen bara jag ser honom nånstans. :)
Ikväll skall vi kanske åka för att fira min store bror som fyller 28 på måndagen. han är en gammal gubbe, men han är ju min store bror så man skall nog komma ihåg honom också. Vi vet inte vad vi skulle ge han i födelsedags present, men kanske vi kommer på det ikväll när vi diskuterar med honom. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0