Hej bloggen!

Tisdags morgon, en lugn morgon som man har fått sova. Man har inte behövt stiga upp på morgonen klockan 7. Jag har riktigt saknat en sov morgon. Denna gång sov jag nog på grung av att jag haft stägring. Men det var faktiskt skönt att få sova en morgon.
Efter att jag vaknade så mätte jag feber. Så jag skulle vara säker på det att jag inte hade stägring nå mer. När jag hade mätat det så såg jag på feber termometern att den visade 36,5. Jag var riktigt nöjd då jag inte mer har stägring. Så jag bad min bror koka kaffe. :)
Idag har jag även namnsdag! Min bror kom ihåg det först och han som inte vill komma ihåg min födelsedag heller. Så jag har varit och köpt limsa så jag inte skulle vara sjuk så länge nu. Och så har jag ju sovit bra. :)


Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ Malta, mode & chihuahua

hehe okej :) bor här med min sambo

2010-07-27 @ 12:24:46
URL: http://jennyh.se
Postat av: Ann Roth

hehe tack ^^ jo jag har bilder från mormor också. min data är så seg på att ladda upp bilder på bloggen så jag orkar bara inte. De är så mycke bilder. men dom kommer upp snart ^^ kul att du gör de :)

2010-07-27 @ 14:16:01
URL: http://annroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0