God morgon!

Hade ingen lust att blogga igår eftersom vädret var mycket varmt. Jag var ute och försökte överleva värmen. Det var den varmaste dagen under denna sommar som jag upplevt. :) Men det var faktiskt varmt i södra Finland. :)
Vi åkte till stranden med älsklingen och min lillebror. När älsklingen och min lille bror kom i vattnet så fick jag inte upp dem direkt. Så jag tog också ett dopp, som man kan säga så kastade jag vintterpälsen igår. Har inte gjort det tidigare i år eftersom jag har haft snuva och så har jag haft hosta hela sommaren nu. Så jag tog det först igår då. Men bättre sent än aldrig!
När vi kom hem så gjorde jag och mamma mat, man hade ju blivit en hel del hungrig under simmandet. Det var faktiskt avsvalkande att simma, men på kvällen hade vi nog bastu också. :) Så man fick nog varmt efter att man simmat i kallt vatten. :) Ni skall nog få bilder bara jag får de överfört p datorn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0