God morgon bloggen!

Nu har då en ny vecka börjat, men man vet inte vad man skall göra. Älsklingen åkte till militären och jag sitter hemma utan att ha nånting att göra. Men man blir nog van vid det att man har sommarlov och kan ta det lugnt. Fast det är konstigt utan älsklingen!
Älsklingen åkte till militären i god tid. Det tar ju ändå lite på 2timmar att köraq från oss till Dragsvik. Och min älskling som alltid vill vara i tid, men det är bättre att åka till militären i god tid innan rusningen. Eftersom de flesta kommer just till den tid som det står i pappren, men min älskling ville vara där innan all rusning. Allas väskor och annat kontrolleras m.m.
Idag skall jag inte göra något speciellt, bara vara hemma och ta det lugnt. Från och med imorgon skall jag sköta två veckors praktik så har jag inte semester förän i slutet av månaden igen. Men jag är glad att jag får fixat lite nu på sommaren och jag behöver inte sitta hemma. Så skall jag hinna och hälsa på Victoria under månaden.

Kommentarer
Postat av: . Pjumas. ♥

Nå att du kommer hit joo! De e jätte tomt hit nu utan bisin! Anmäla sen när du e på väg :) Kommer du sen efter att du hoita praktiken eller?



Svar: Nå ja ha just kommi hem, vi förd honom me hans föräldrar, eller han körd nu halva vägen dit :)

2010-07-12 @ 15:01:58
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0