Bloggen!

Har inte bloggat så mycket nu under veckan. Har inte orkat, eftersom jag stiger upp klockan sju och jag åker på praktik omkring åtta. Så jag är så trött på eftermiddagen och kvällen. Kanske det blir mer bloggande på lediga dagar, men jag vet inte hur orkar. Skall nog försöka mera.
Jag har dagar från 8.30 till 17.00. Så jag är hemma ungefär halv sex på kvällarna. Så jag vill inte orka med nånting mer efter dessa dagar. Jag försöker nog göra så mycket som möjligt på kvällarna, men när jag inte orkar så lastas allt till lediga dagarna. Orkar inte vara ute heller då det är +30-35 grader. Så man vill inte orka nånting.
Nu har jag ju bara praktik i två veckor så de kan ju inte vara så hemskt. Men man märker nog hur det ändå tar krafterna ur en. Så man måste bara bli van med detta. Kommer ju att ha lite ledigt innan skolan börjar i höst, fast vi nog börjar med praktik period. Som jag tycker är helt bra. Men nu skulle man kunna åka till skolan också. Men det ordnar sig nog. :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Jestas, de had blivi fel, tur att du sa, Tack :)

Nå nej :/ usch, sku gärna no ha honom hemma! :)

Har du din bisi kvar dit ännu? :)

2010-07-15 @ 20:22:48
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0