Besökte en vän!

Igår var jag och min älskling hos en kompis. Vi bästemde oss på tisdagen att vi skulle besöka min klasskompis på onsdagen. Jag och älsklingen funderade att om vi skulle ta en sväng hos henne, så hon vet att jag inte har glömt henne. Älsklingen är så förståelig att han inte säger emot om man föreslår nånting. :)
Älsklingen körde till min kompis. Jag har varit hes nu i två dagar och så ville jag inte anstränga mej mera än vad jag måste då jag talar. Vi kom fram till Victoria lite över ett. Jag har inte kört upp till deras gård på länge så vi körd vilse med älsklingen först. :)
Vi satt hos henne i några timmar, och vi talade om sommaren och hur det skall bli att komma tillbaka till skolan. Men jag tänker bara ta det lugnt i skolan och inte stressa för jag klarade ju mej i fjol också riktigt bra utan att jag hade någon nära vän.
Detta med nära vänner och så har jag inte ännu bestämt mej med. Det får man se med tiden hur det blir. Jag planerar inget annat än dagen som är på kommande. Kanske man är bästa vänner, kanske man är bra vänner. Men oberoende vad man är så betyder vänner mycket för mej. Kompisar kommer och går, men vänner stannar kvar. :) Mitt motto!

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Tror no vi e vänner me tanke på va vi ha gått igenom :D men nu tar vi skolåre lugnt å stöder varann :D Hoppas vi kan få fina betyg tisammans än ifrån varann ;)

2010-07-29 @ 19:06:27
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0