Åska!

För någon timme sedan hörde jag att det buldrade, men jag trodde inte det var åska. Sedan hörde min bror och min älskling samma buller så jag kunde inte vara av annan åsikt än att det var åska. Så vi drog ut allt från strömuttagen. Att inte åskan skulle söndra dem.
När vi hade fått ut allt från ström uttagen så ringde min store bror på älsklingens telefon. Och han frågade om vi skulle komma på besök. Så på samma fick jag ta arbets tidslistan till brorsans flickvän som mamma har kopierat på jobbet till henne.
Nu sitter jag och bloggar på samma som jag ser på tv. Kanske jag kastar in några bilder under kvällen, men jag lovar inget. Måste se om jag flyttar över dem på mini lapptoppen eller på älsklingens dator. Min egna dator ligger ner packad i väskan fortfarande. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0