17.7.2010!

Efter att man kom hem från praktiken så fick man klä om sig och åka iväg igen. Det är farfars födelsedag idag, så vi var och firade farfar klockan två. Farmor hade ringt till min bror och frågat om vi kommer och fira farfar, så min bror hade svarat att det är klart  vi kommer. Så farmor avr så glad när brorsan min svarade att vi kommer.
Kalaset hölls på ålderdomshemmet där farfar är annars också hela tiden, men det gick riktigt fint att fira honom där. Där var jag och min bror, pappa och hans fru, min gudmor och gudfar med barnen och min faster med sin man och barn, men farmor var ju också där. Så vi var 14 + farfar där och firade. :)
Jag kramade farfar innan vi åkte hem och farfar sa att han skulle komma ihåg denna kram, för jag har ju inte kramat honom på en god tid. Det beror också på det bara för att jag alltid är flunssig och rädd att jag smittar honom. Farfar är annars också i dåligt skick så jag vill inte att han skall bli värre. :) För han har varit i mitt liv hela tiden, så om han somnar bort så kommer det att inverka på mej.
Farfar fyller 83 år idag. Så han är en gammal herr. :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas. ♥

Svar: De kan hända att momi å mofi kommer imoron å spela krocket, men de e int säkert! Men vi e no hemma, mamma har semester nu, men bara du hör av dig före så ser vi när de passar :)

2010-07-17 @ 19:53:08
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0