Yrkesprov!

I morgon är det en stor dag! Jag skall ha mitt yrkesprov på min iia plats. Min handledare och jag har planerat nu i en vecka att vilken dag jag skall ha det, och så bestämde vi att det skulle vara fredagen. Hon har inte tagit många kunder för sig att göra i morgon för hon skall följa med i mitt yrkesprov.
Jag är lite besviken på min lärare! Hon kunde inte se om yrkesprovet finns på finska för min handledare kan svenska, men hon kan inte grammatiken och de svenska orden vad de betyder. Så jag fick sitta igår och översätta yrkesprovet så min handledare vet vad hon skall bedömma. Det tycker  jag att läraren skall fixa innan hon skickar ut oss på praktik. Eller så tycker jag i alla fall.
Min yrkesprov modell är en kompis från barndomen! Hon är så ivrig och glad när hon får håret lagat i morgon. :) Det skall ju vara en hel modellförändring. Så det kommer att vara en bra övning med detta. Jag hoppas jag klarar mej igenom detta. Men jag har inte för stora förväntningar. Jag gör det så bra jag kan. Jag vill inte pressa på och vara att jag kan allt för det kan jag inte! Så jag gör mitt bästa i detta. Jag vill inte stressa heller så jag tar det som en vanlig kund som vill ha modellförändring. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0