Vaccin!

Nu har jag då varit och ta svininfluenssa vaccinet. Jag ahde nog tänkt att jag inte tar det men desan hörde jag hurdan den andra vågen med detta skulle vara så jag ångrade mej och gick för att ta den. :) Jag hade nog fullt upp på onsdagen men endå var jag och ta den. Min handledare lät mej gå för att ta den.
Först på morgonen hade jag en permanent kund och efter det en damklippning. De gick båda helt fint. Och jag hann helt fint för att ta vaccinet. Nu har jag då skyddat mej. När jag tänkte om och hade talat med en på praktik platsen om detta och att jag är i kundbetjänings yrket så var det bara bäst att ta det. För man är ju i kontakt med olika personer dagligen i frisör yrket. :)
Jag fick några reaktioner av vaccinet men det gick nog om. Jag hade dåligt att vara, huvudvärk, stägring som gick om och andningssvårigheter. :) Men allt gick om ändå. Som tur tog jag den. Och så har jag fått kallelse till Meijlans sjukhus också under veckan. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0