Stor saknad!

Älsklingen åkte hem idag och det blev en stor saknad här hemma. Ingen man kan gosa med och ingen som man kan bara ligga med i sängen och se på tv med. Hans resa gick bra och han klarade sig helt bra resan. :) Jag försökte så mycket som möjligt hålla kontakt med honom. Så jag inte behövde vara orolig.
Älsklingen hade GPS-navigator så han kunde vägen helt bra. Fast jag inte tror på en GPS-navigator 100% så denhär gången hade jag fel. Man kan lita på den om man i stor del vet vägen så ändrar den sin rutt så den blir rätt. Och den säger ju kilometer längden också vad man har kvar. :)
Men som sagt så är nog saknaden hos mej otroligt stor för jag hade ju älsklingen här hos mej i nästan två månader. Men jag har bara tänkt att när vi har klarat av ett år tillsammans på avstånd så varför skulle vi inte klara av det ännu från denna dag framåt också. :) Så det lättar nog och man ses ju snart igen. Jag åker upp till älsklingen på mitt sportlov och han kommer till mej sin sportlovs vecka. Så då får vi vara tillsammans igen. 5 veckor kvar till dess. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0