Stickar!

Tänkte skriva ett inlägg här nu. Igår när jag hade det så tråkigt så frågade jag mamma om vi hade garn hemma. Och mamma svarade att det finns i vardagsrumms skåpet. Så jag gick till skåpet för att ta ut lådan med alla garn nystan mamma har hemma. Så hittade jag ett garnnystan av en fin orange färg. Jag frågade mamma om jag fick ta det. Så såg jag på samma att där hade mamma börjat med nånting.
Jag frågade mamma om det var nå speciellt hon skulle göra av det och då svarade hon bara att hon tänkte gära baby vantar, men jag ville ju sticka så jag sa till mamma att jag vill sticka baby vantarna klara. :) Nu har jag ena vanten klar och har påbörjat med den andra också. :)
Jag skall nog inte ännu skaffa barn men man kan ju göra dem klara i förtid. Så har man bara tiden är inne. Jag tycker så om att sticka såna där små saker. Som till exempel nu dehär små vantarna. Skall ta bild på dem när de är klara och sätta in här.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0