Praktik dagen!

Praktiken går bra om jag själv får säga. Jag har hela tiden nånting att göra och så kan jag alltid samarbeta med handledaren. Men denna dag var nog undantag. Jag hade tre kunder för mej själv. Som nog hade ringt in och en frågade om jag ännu var där på praktik. Den andra hade också ringt och gick med på att praktikanten fick klippa håret. Och sedan den tredjes mamma kom in och frågade om praktikanten fick klippa hennes son och om jag ville det. :)
Denna dag har nog varit en av dom trevligaste dagarna. För man har haft någonting att göra och sedan har man lärt sig en massa nya saker. Och så har ju min handledare teori ibland i kafferummet för mej också. Så jag inte glömmer teorin som ingår i yrket som man också behöver. Man lär sig av att göra, men man måste ju nog kunna en massa grund teori.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0