Ledigheterna förbi!

Nu är ledigheterna förbi igen för denna gång. Då menar jag julen och nyåret som sagt. Inte länge mer så åker älsklingen hem och det vill inte jag. :( Jag vill att han skall stanna hos mej ännu längre. Jag kommer att sakna honom massor när han åker hem, men det är bara några veckor så åker jag till honom. :)
Julen gick helt lugnt och ingenting större hände. Vi firade julen hemma med mamma, men vi var på besök här och där på juldagen. På julen hade vi bastu, åt julmat och sedan fick vi julklapparna.
Nyåret firade vi hemma med att skjuta raketer, äta och bara hålla sällskap av familjemedlemmarna. Senare på kvällen åkte vi för att se var det skjuts raketer och sedan till vår storebror. Där skjöt vi raketer med dem och satt som sällskap. Det var roligt. Tog några men inte nå mycket. Senare på natten kom vi hem som vi hade sagt till mamma. Och hon sov när vi kom hem för hon skulle jobba nästa morgon. Nyårsdagens morgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0