Veckoslut!

Nu är det då veckoslut igen. Man vet inte vad man skall hitta på, men en sak vet jag. Jag skall bara ligga hemma och slappa hela veckoslutet. :P Jag tänker inte göra nästan nånting. Kanske man kan byka lite kläder men inte mer än de. Jag skall bara vara för mej själv och inte tänka på nått. :)
Mamma är på kvälls jobb idag så det är riktigt lugnt hemma också. Fast man nog skulle ha mycket att tala om med mamma men det får man då ta imorgon när hon är hemma på kvällen. För det känns så bra att man kan tala om allt med mamma och så har jag ju älsklingen jag kan tala med också. Det känns bara så lätt att tala med dem två.
Idag skall jag se om jag skulle kunna ta nå bilder här ute och sätta in dem på bloggen under veckan. Har mina stickningar i Borgå så jag måste komma på nått annat att göra under veckoslutet. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0