Vår nya hund!

Min mamma och min lillebror har varit efter en ny hund till oss. Vi betalade 600€ för denna valp och den är typ lika liten som en katt. Den är så söt, men den är inte en ren ras. Det finns lapplandshund och samojed i denna. Men jag kan inte säga att den inte skulle vara söt, för det är den. Direkt jag hinner skaffa batterier till min kamera skall jag ta bild på den och sätta in här så alla ser hur söt den är.

Det var min lillebror som ville ha denna hund, men mamma är nog också förtjust i den som alla vi andra också. Men så har vi ju vår gamla hund också kvar att den ger vi ingenstans. Jag går inte med på det att vi skulle göra av med den gamla hunden som jag har haft i 8år. :) Så jag sköter min hund och min lillebror sköter den nya. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0