Städat!

Idag fick vi sluta 10 för vi skulle göra finska projekt men jag gjorde det redan förra helgen så jag behövde inte bli i skolan för att göra det idag mellan 10 och 12. Så jag var hemma lite över 11 på morgonen. Har varit ute med vår lilla hund som tydligen heter Nalle nu. :)
När jag kom hem satt mamma och min bror och drack kaffe så jag drack också en kopp kaffe och talade med mamma. Mamma åkte på jobb lite före ett så då började jag städa. Jag plockade upp allt från golvet och dammsugade. Det tog inte läng så jag hann riktigt bra tvätta golvet. Snart skall jag åka efter min yngsta bror från bussen. Så det blir inget lång inlägg nu.
Är så stolt över mej själv när jag gjorde finska projektet i god tid och så har jag fått rummet städat igen. Nu har jag bara att packa lite och så får jag ta det lugnt ikväll. Skall ju köra en 6 timmar lång väg imorgon men jag ser fram emot det. Skall bli så skönt att vara med älsklingen en vecka.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0