Skoldagen!

Denna dag var nog helt okej. Men den skulle ha kunnat gå fortare tycker jag. För jag väntar bara på helgen nu, för då får jag åka till älsklingen. :)
På morgonen hade vi två timmar gymnastik. Där spelade vi handboll. Handboll gick ut på det att man inte fick springa med bollen. Man fick bara passa den till sina lagkompisar. Jag tyckte det var helt okej att spela handboll, men det blev tråkigt i längden. Ingen var riktigt intresserade över att spela men alla gjorde nått i alla fall.
Sedan hade vi matematik. Jag fattar inget i matematiken just nu när vi talar om areor och volymer. Så det går in genom ena örat och ut genom det andra. Men vår lärare hade talat med specialläraren och de hade kommit överens att jag skall börja i specialen på fredagen.
Sista timmarna hade vi yrkesteori. Det var helt roligt att ha teori för vi fick diskutera i grupper om nya läroplanen att vad det skulle borda finnas mer av och vad det skulle borde finnas mindre av. Vi skulle även skriva ner åsikter. Sedan hade vi teori var vi satt och läste från vår hår och kemi bok. Det var helt okej men mer skulle vi nog kunna ha teori för vi har aldeles för lite teori.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0