Skolan!

Nu har man då igen varit en vecka i skolan och det känns så konstigt. Man är ju van att man har varit på praktik och varit hemma kvällarna, men nu är man då igen i Borgå på inernat. Det känns bara så konstigt. I skolan har man nu inte riktigt gjort nånting om man säger helt rakt. Men man hinner nog ännu. Jag fick en klasskompis att göra några slingor till mej. Så nu har jag igen mörkt med ljusa slingor. :) Det bästa med det är ju att man har randiga förlängningar som man kan börja avnvända på tiden som man väntar att ege håret skall växa. ;) För jag tänker på allvar se hur länge de tar innan mitt hår har växt långt. Jag är beredd på att det kommer ta ett par år men det gör inget. :P Vi har nog fått gemensamma ämnen denna period också. Sådana som finska, matte och hälsokunskap. Så det är inte bara yrkesteori som vi har utan vi har andra också. Som jag tycker är mycket bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0